woensdag 23 februari 2011

Help, ik word wielrenner!

- Dag 97: rust -
Vanuit de wedstrijd in Sleen moest ik direct door naar de wedstrijd SC Heerenveen - AZ. Ik had geen tijd om te douchen, dus snel een handdoekje er over heen en heel veel deo. Niet schoon, wel fris. Full speed ahead richting het Abe Lenstrastadion. Shit, parkeerkaart vergeten! Met een ander stuk papier moest het ook wel lukken. Tijd om elders in ergens in de wijk te parkeren had ik niet. Ik zwaaide vriendelijk met een zegelboekje van de Shell, en reed langs de verbouwereerde en half tegensputterende parkeerwacht op P1. Vlak voor het Frysk Folksliet kwam ik de skybox van Randstad binnen. De mannen van mijn klant DYKA zaten al op de tribune, en ik ging er bij zitten.


Het was bitter koud, en van de wedstrijd werd ik ook niet bepaald warm. Ik was blij dat het rust was en we lekker warm naar binnen konden. De 2e helft begon. Ik twijfelde. Zal ik binnen blijven? Een week voor de Ster wilde ik geen risico lopen op een verkoudheid. Maar hallo! Ik heb ook mijn principes. Als er iets not done is, dan is het wel voetbal kijken achter een glazen wand. Naar buiten dus. Muts op, kraag omhoog en sjaal voor de mond. Brrr... Maar moest dit nou echt? Drie maanden trainen ondergeschikt maken aan een kinderachtig principe?  Nee toch...? Hup, weer naar binnen! Zo zat ik de 2e helft met een glaasje Spa blauw achter het glas. Shame on me. Help, ik word een echte wielrenner!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten