vrijdag 25 februari 2011

For fans only; startnr 231

Morgen dag 100: D-Day! Vorm is een ondefinieerbaar begrip, een ongrijpbare grootheid. Ik heb er in 100 dagen uit gehaald wat er in zit. This is it. Voor zover ik er klaar voor kan zijn, ben ik dat. Wat dat waard is? Geen idee! Maar ik heb er zin in. Héél veel zin! Bind die Bakker maar vast morgen na de start, anders demarreert hij al tijdens de neutralisatie.

Wil je dat meemaken? Volg dan de twitter van ploeggenoot Willem Kein Tijssink: http://twitter.com/willem_kleinti
Willem zit in de ploegauto en zal proberen tijdens de koers updates over de prestaties van de Hanzerenners te plaatsen. Verder staat het parcours en de deelnemerslijst op www.stervanzwolle.nl, en zijn er live flitsen te horen op Radio Oost.

Tips voor wie het hondenweer wil trotseren:
- Start 12.00u Grote Kerkplein (binnenstad), via oa Sassenstraat, Weth. Alferinkweg, Leo Majorlaan naar:
- 12.06u: kruizing Ittersumallee - Nieuwe Deventerweg (Zwolle Zuid)
- 12.45u: oversteek N35 te Raalte
- 13.00u en 13.17u Lemelerveld-Centrum
- 13.08u: Lemelerberg vanaf de steile kant (voor de liefhebbers van leedvermaak)
- 13.47u: doorkomst Zwolle over Ceintuurbaan (ravitaillering tussen FC Zwolle en McDonald's)
- 14.24u: passage Vechtbrug Ommen
- 14.55u: onder A28 door ter hoogte van afslag Nieuwleusen (Restaurant Lichtmis)
- 16.11u: finish Ceintuurbaan ter hoogte van FC Zwolle

Fietsvrienden, ik rij zaterdag undercover. De oude vertrouwde knalgele helm is ingeruild voor een blauw exemplaar. De gele schoentjes zijn wél van de partij.

1 opmerking: